Jumat, 05 Agustus 2011

Kim Hyun Joong tampil dalam acara amal

Kim Hyun Joong appears in charity events in Japan, attracting over 10,000 fans
Source: TVreport (Original article in Korean)
Photo from TVreport
Translated by Geum Jae / Korea.com


Pada tanggal 2 Agustus, Kim Hyun Joong menghadiri dua kali acara amal, pada pukul 14:00 dan 18:30, sebagai bagian dari Tokyo International Forum, dan mempersembahkan waktu yang menyenangkan untuk lebih dari 10.000 fans yang berkumpul untuk bertemu dengannya di Jepang.

Naughty Kiss, salah satu drama seri yang menampilkan Kim, sudah selesai ditayangkan di Jepang, namun dia masih populer di kalangan fans Jepang. Dengan penonton 10.000 membuktikan popularitasnya yang tinggi sekali lagi.

Dalam acara tersebut, dia menunjukkan rasa kasih sayangnya terhadap drama seri ini dan karakter yang dimainkannya, mengungkapkan kisah dibalik layar dan menunjukkan rasa terima kasih yang tulus untuk fans yang menonton seri ini.

Setelah wawancara, dia menghidupkan suasana dengan menghadirkan serangkaian pertunjukan dengan menyanyikan lagu-lagu hit-nya: "Thank You", "One More Time", yang merupakan lagu tema dari Naughty Kiss, dan "Kiss Kiss", lagu dari mini album solo pertamanya.

Sementara itu, dia berencana mengadakan tur promosi ke negara-negara Asia seperti Thailand, Filipina dan Malaysia.

---------------------------------------
eng_trans:

On August 2, Kim Hyun Joong attended the two times of charity events, at 2:00 p.m. and 6:30 p.m., as part of the Tokyo International Forum, and presented a pleasant time to over 10,000 fans that have gathered to see him across Japan.

Naughty Kiss, one of the drama series featuring Kim, already completed airing in Japan, but he is still popular among Japanese fans. The sold-out audience of 10,000 proves his high popularity once again.

In the event, he showed his affection toward the drama series and the character he played, revealing the behind-the-scene stories and freely showing his sincere gratitude for fans who watched the series.

After the interview, he kindled the atmosphere by presenting a series of singing performances with his hit songs: “Thank You,” “One More Time,” a theme song from the sound track of Naughty Kiss, and “Kiss Kiss,” the title song from his first solo mini-album.

Meanwhile, he is planning to set on a promotional tour to Asian countries such as Thailand, the Philippines and Malaysia.

By Gwang Seung-hun (tarophine@tvreport.co.kr)

Tidak ada komentar:

Posting Komentar