Senin, 06 Juni 2011

Kim HyunJoong merilis foto jacket album "Break Down" yang kedua

Kim Hyun Joong releases second set of album jacket photos for “Break Down”
Source + Photos: Sports Chosun via Naver
Credit: allkpop
Indo Trans: yeppopo


Sebagai tambahan untuk jacket album pertama SS501 Kim Hyun Joong yang diungkpakan minggu lalu, hari ini dia kembali dengan sebuah brand yang baru!

Kontras dengan image yang lebih gelap yang ditunjukkan di set pertama, kali ini dia terlihat dalam berbagai setelan yang menunjukkan suasana sophistication.

Netizens menulis, “Charismatic Kim Hyun Joong!”, “Apakah labumnya sebuah photobook?! Sangat eye candy”, and “kombinasi yang menakjubkan dari kemewahan dan keseksian.”

Album terbarunya diungkapkan menjadi kerjasama dengan produser Steven Lee, yang membuat kunjungan ke Korea selama setahun untuk menyelesaikan dengan Kim Hyun Joong. “Break Down” akan dirilis pada 8 Juni di seluruh Asia!

-------------------------------------------
eng_trans:

In addition to the first set of album jacket photos SS501′s Kim Hyun Joong revealed last week, he’s returned today with a brand new set!

In contrast to the darker image he portrayed in the first set, he’s looking as sleek as ever in various suits that show off an air of sophistication.

Netizens wrote, “Charismatic Kim Hyun Joong!”, “Is his album a photobook?! So much eye candy”, and “An amazing combination of luxuriousness and sexiness.”

His upcoming album has been revealed to be the work of producer Steven Lee, who made visits to Korea over the course of a year to finalize with Kim Hyun Joong.

“Break Down” will be released on June 8th all over Asia, so stay tuned for its release!

Tidak ada komentar:

Posting Komentar